
Γραμματέας Ανώτερων και Ανώτατων Στελεχών
Τομείς Απασχόλησης
Ο/Η «Γραμματέας Ανώτερων και Ανώτατων Στελεχών» μπορεί να απασχοληθεί σε κάθε είδους επιχειρήσεις και οργανισμούς του Ιδιωτικού και Δημόσιου και ευρύτερου Τομέα. Ειδικότερα μπορεί να εργαστεί σε:
- Ιατρεία
- Διαγνωστικά κέντρα
- Φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και λοιπούς εκπαιδευτικούς φορείς
- Εμπορικές επιχειρήσεις
- Βιομηχανικές και Βιοτεχνικές Επιχειρήσεις
- Εταιρείες Παροχής Υπηρεσιών
- Ναυτιλιακές, Ξενοδοχειακές & Τουριστικές Επιχειρήσεις
- Εταιρείες Συμβουλευτικών Υπηρεσιών
- Τράπεζες, Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
- Μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
- Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων
- Εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση
Επαγγελματικά προσόντα
Τα επαγγελματικά προσόντα του αποφοίτου της ειδικότητας συνίστανται στα ακόλουθα:
- Χειρίζεται άριστα όλες τις μηχανές και τον εξοπλισμό γραφείου σύγχρονης τεχνολογίας,
- Συντάσσει, δακτυλογραφεί και διεκπεραιώνει την εισερχόμενη και εξερχόμενη ελληνική και αγγλική αλληλογραφία, εκθέσεις, αναφορές και κάθε είδους έντυπα,
- Ταξινομεί και αρχειοθετεί εισερχόμενα και εξερχόμενα έγγραφα,
- Εφαρμόζει πρακτικές δημοσίων σχέσεων για την εδραίωση του κύρους της επιχείρησης ή του οργανισμού,
- Επιδιώκει ανάλογα με τη θέση του/της στην επιχείρηση την επίτευξη των στόχων αυτής με σχεδιασμό και καθοδήγηση των δραστηριοτήτων των άλλων υπαλλήλων,
- Οργανώνει και διεκπεραιώνει ταξίδια, συναντήσεις, συσκέψεις, συνεντεύξεις ανώτερων στελεχών,
- Παρακολουθεί και τηρεί ημερολόγιο καθημερινών δραστηριοτήτων, ευχετηρίων, προσκλήσεων κτλ. ανώτερων στελεχών,
- Χειρίζεται, αυτόνομα και υπεύθυνα, θέματα σχετικά με την οργάνωση και αποτελεσματική λειτουργία της διοίκησης μιας επιχείρησης,
- Αντιμετωπίζει θετικά κάθε είδους συμπεριφορά πολιτών/πελατών, προϊσταμένων και εσωτερικών ή εξωτερικών συνεργατών,
- Συνεργάζεται στην αξιολόγηση προσφορών για θέματα εξοπλισμού, αναλωσίμων και ανταλλακτικών Γραφείου,
- Παρακολουθεί τις εξελίξεις στα θέματα οργάνωσης και λειτουργίας ενός σύγχρονα οργανωμένου γραφείου,
- Σχεδιάζει, προγραμματίζει και οργανώνει την επικοινωνία του προσωπικού με τα ανώτερα στελέχη,
- Χρησιμοποιεί τις ανθρώπινες σχέσεις και την επικοινωνία,
- Προσαρμόζεται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο διοικητικό, οικονομικό και φορολογικό περιβάλλον, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες της προϊσταμένης αρχής.